شرایط و قوانین ؛

ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما بازدیدکنندگان و مخاطبین وب سایت فن آوران تاو سلامت محور ( طراحی وساخت انکوباتور ( کشت سلول ) ، رولر انکوباتور ( کشت سلول ) ، انکوباتور co2 دار ، رولر انکوباتور co2 دار و رولر باتل )

و تشکر و قدردانی از همراهی شما عزیزان ، لازم دانستیم در این برگه شرایط و مقررات این وب سایت و محصولات آن را بیان کنیم .

 

  • امکان خرید حضوری برای مشتریان محترم فراهم نمی باشد . بنابراین هر گونه فعالیت و شبیه سازی با نام وب سایت فن آوران تاو سلامت محور( طراحی وساخت انکوباتور ( کشت سلول ) ، رولر انکوباتور ( کشت سلول ) ، انکوباتور co2 دار ، رولر انکوباتور co2 دار و رولر باتل )

    یا سایر نام های مشابه ، ( اعم از اینترنتی و غیر اینترنتی ) مورد تایید شرکت “فن آوران تاو سلامت محور( طراحی وساخت انکوباتور ( کشت سلول ) ، رولر انکوباتور ( کشت سلول ) ، انکوباتور co2 دار ، رولر انکوباتور co2 دار و رولر باتل )” نبوده و هیچ گونه ارتباطی با این وب سایت ندارد . پس این واحد در قبال فعالیت سایر کسب و کار ها با این نام و نشان و یا نام و نشان مشابه هیچ گونه مسئولیتی ندارد .

  • کلیه راه های ارتباطی وب سایت فن آوران تاو سلامت محور با مشتریان ، در برگه تماس با ما آورده شده است . هرگونه تماس و مکاتبه از هر نشانی و آدرسی غیر از آن چه در برگه تماس با ما آورده شده است از جانب فن آوران تاو سلامت محور( طراحی و ساخت انکوباتور ( کشت سلول ) ، رولر انکوباتور ( کشت سلول ) ، انکوباتور co2 دار ، رولر انکوباتور co2 دار و رولر باتل ) نمی باشد .

  • کپی برداری از مطالب و محتوای این وب سایت ( اعم از محتوای متنی ، تصویری ، صوتی و ….. ) تنها با کسب مجوز از مدیریت سایت امکان پذیر است . در غیر این صورت قابل پیگیری بوده و در صورت صلاح دید وبمستر شرکت ، پیگرد قانونی خواهد داشت .

 

  • قیمت اعلام شده ؛

بر هیچ کس پوشیده نیست که بازار این روزها به علت تاثیر تحریم های ظالمانه غرب ، شرایط نرمال و خوبی ندارد . این شرایط به گونه ای است که قیمت ها هر روز و هر ساعت در حال نوسان و تغییر می باشد که مشکلاتی را برای خریداران و فروشندگان به وجود آورده است .لذا قیمت های اعلام شده حداکثر برای همان روز قابل استفاده است .

راه های ارتباطی :

026-44354047

026-44354037

0912-4655922

 info@ftsm.ir   

logo-samandehi
head>